Tenk.as i ny drakt

I nyttårshelga har vi relansert vårt eget nettsted, www.tenk.as. Det er ingenting som tar så lang tid som å lage noe til seg selv. Faktisk begynte vi på denne relanseringen så tidlig som i mai 2010!

Nå er i alle fall nye tenk.as på plass. Vi håper den gir et oversiktlig bilde av hvem vi er og hva vi kan tilby. I tillegg har vi tatt i bruk stor plass på forsiden til å fortelle om hva som faktisk foregår i TENK. Vi driver tross alt med levende nett – lekende lett.

Skriv gjerne en kommentar om hva du syns, og si fra hvis du skulle finne feil eller ting du mener kunne vært gjort annerledes.

Tags: ,

6 responses to “Tenk.as i ny drakt”

  1. Audun Sæther says :

    Gratulerer med ny nettside, og kudos for stil og brukervennlighet – jeg liker veldig godt det jeg ser!

  2. Steinar says :

    Fantastisk bra nettsted! Litt misunnelig, men all ære til dere for bra design og gjennomtenkt struktur:-)

  3. Jon H says :

    Eh, jeg får ikke opp sidene på min ipad

    • Ørjan says :

      Hei Jon. Det høres merkelig ut. Siden fungerer fint på min ipad nå i kveld, så det kan tyde på at det er et lokalt problem hos deg.

Legg igjen en kommentar

